Ötletek csajozásra

Az iráni-kanadai vendégem és én vasárnap a Mammutba mentünk magyar SIM kártyát venni internetcsomaggal Sean mobiltelefonjába. Majd elmentünk a Szimpla Piacra, vettem némi lekvárt és sajtot. Sean evett gulyást, én is nagyon éhes voltam, de nem volt semmi húsmentes. Mennyire más hangulata van a helynek, mikor Szimpla Piac van és nem Kert. Ha még nem voltatok, feltétlenül menjetek el vasárnap délelőtt a piacra. Élő jazz zene és kedves kistermelők.

Innen elsétáltunk a Szent István térre kávézni, a CCC teraszán ültünk, néztük a sétálgató embereket. Utána elgyalogoltunk a Garibaldi utcába a Mannatural raw vegan étterembe. Előtte megmutattam a Mózeses szőkőkutat neki a Szabadság téren. Készítettünk néhány vicces videót. Az étteremben mindketten ettünk egy manna tálat és gyümölcsökből préselt üdítőt. Elvitelre kértem még 2 tortát és 1 liter zöld levet.

Photo1 (82).jpg

4 Tovább »

Enni Barcelonában

Nem mondom, hogy a gourmet fan olvasóim csettinteni fognak a nyelvükkel ettől az írásomtól, de én szerettem mindet. Ezeket ettem az elmúlt két napban.

Ma:

Délben a hosztom által főzött sajtos valamilyen szószos tésztát ettem, később boltban vásárolt epres kekszet.

Ma délután találtam egy joghurtozós helyet. A falba építve vannak joghurtcsapoló karok. A joghurt természetes alapanyagokból készült és cukormentes. Választasz ízt, és poharat és csapolsz, amennyi jólesik. Utána megszórod azzal, amivel szeretnéd. Az enyémre fehércsoki, mandula, eper és kiwi került. Súly alapján kell fizetni. Az enyémnek 4.20 EUR volt az ára. Holnap visszajövök ide.

Photo1 (71).jpg

Utána egy gyorsbüfében kértem egy kicsi sima sajtos paradicsomos szendvicset, nem nézett ki gusztusosan, nem fotóztam le. 4 Eurót kértek el, szerintem átvágtak.

Valamint uzsonárra egy helyi étterembe ültem be, vegetáriánus lasagne-t rendeltem, ezt se fotóztam le. 5,5 Euróba került, erre még felszámoltak 1.5 Eurót, mivel megettem a hozzá kihozott olivás cibattát. Nem szóltak előre, hogy az plusz pénz, csak letették az asztalomra. Ügyes trükk!

2 Tovább »

American Dream

FlagUSA.jpegKilencedik vendégem Lori Lewis, 44 éves, az Egyesült Államokban, Floridában, Orlando városában él, nonprofit macskamentő vállalkozást vezet. Korábban informatikusként dolgozott, de tönkrement a szeme, ezért szakmát váltott. Gyerekkorában állatorvos akart lenni, de mivel kiváló volt matematikából, az IT karrier felé sodródott az élete. A jelenlegi munkáját imádja, bár hiányzik neki a régi informatikusi nagyon magas fizetése. Republikánus szavazó, Barack Obamát nem kedveli.

Jelenleg egy 100 napos kelet-európai utazáson vesz részt. Az utat lelki rehabilitációként tekinti, idén tavasszal az élete egyik legfontosabb kapcsolatát zárta le. Budapestre ötödik célpontként érkezett, innen Zágrábba utazott tovább vonattal. Lori még új a Couchsurfing site-on, én voltam az első couchsurfing hostja. Eddig 32 országban járt életében.

Öt napot töltött Budapesten, ebből az utolsó három napján hostoltam őt. Az első napján részt vett egy dunai hajózási túrán és látott egy halott férfit sodródni a vízben. Hál-istennek fejjel lefelé.. A kapitány hívta is a rendőrséget. Mondtam neki, hogy a víz tetején lebegő hullák nem egy megszokott jelenség Budapesten. First experience-ként eléggé sokkoló élmény lehetett neki.

"A dead guy floated by the little boat I was on this morning touring the Danube River. At first no one realized it was a dude, but yes, it was DEAD MAN FLOATING!!!! That woke us all up." via Lori Lewis FB oldaláról.

11 Tovább »

Gyors kérdés

Most kaptam egy levelet Ninától Franciaországból, aki a hét végén fog kis hazánkba látogatni, és azzal kapcsolatban írt nekem, hogy lenne-e kedvem találkozni, valamint menjünk már el pár olyan helyre, ahol autentikus magyar kajákat lehet kapni. A hölgy egy újkeletű gasztroblogger (az oldala itt érhető el), és szeretne Magyarországon is remek élményeket szerezni.

A kérdés adott: Ti hová vinnétek el. Nekem is megvannak a saját elképzeléseim, de kíváncsi vagyok, mit ajánlotok, szóval ötletelésre fel!

4 Tovább »

Pancake party

A New York-i lány a palacsintát úgy ette a teraszomon, hogy a túróra lekvárt kent. Az argentin srác a túrót a kakaóval keverte össze. Rossz volt nézni. Sabrina rácsodálkozott arra is, hogy külön van a WC és a fürdőszoba az európai lakásokban. Mondom, mert így sokkal jobb. (nincs összefüggés a két mondat között, jó palacsintát sütöttem!)

9 Tovább »

couchsurfing

A világ minden pontjáról fogadok utazókat és adok nekik szállást a kanapémon, és én is a couchsurfing.org-ot használom szálláskeresésre a saját utazásaimkor. A CS tapasztalataimat igyekszem megosztani a blogon. A CouchSurfing International Inc. és a blog között nincsen semmilyen intézményes kapcsolat. A vállalat sem a blogot, sem az íróit nem szponzorálja, és semmilyen anyagi juttatásban nem részesíti. I receive travelers from around the world and I provide them with accommodation on my couch. I also plan on using couchsurfing to find accommodation on my own travels. On this blog I write about my couchsurfing experience. There is no institutional relationship between CouchSurfing International Inc. and this blog. The company does not sponsor or pay any compensation to this blog and its authors.